brommert Skrevet Juli 6, 2016 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2016 Gei har en mitsubishi space star 2000 modell som ikke vil starte. Når jeg vrir om nøkkelen kommer det bare sånne klikke lyder fra dashbordet. Noen som har peil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 6, 2016 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2016 Høres ut som om batteriet er flatt. Få målt batterispenning eller kast på en lader. Er batteriet mer enn 4-5år kan du kjøpe nytt istedenfor, det har da mistet så mye kapasitet ved utlading at det er kaputt. Greit å kontrollere ladespenning og om det er for høyt strømtrekk når nytt batteri er montert. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniella Skrevet Juli 7, 2016 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2016 Det syns å jeg hade det samma med Audi V70 Først trodde jeg at det er batteriet men det ikke fungerede etter batteriet var laddat. Det var med starter å gøre. Jeg bebynte med å renske kontakter, bilen startade etter det, men et problem ikke helt forsvann (bilen ikke startade alltid) Problemet var i i starter (var forgammel) . P.S jeg beklager dårlig norsk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg