Ammans Skrevet Juni 19, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2016 Noen i Stavanger\Sandnes området som har Bremsestempel verktøy som passer opel vectra c 2008 (1.8L 140hk) som jeg kan låne\leie\kjøpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juni 19, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2016 Kjøp på Biltema. Koster 500 kr http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilreservedeler/Bremsesystem/Bremsehydraulikk/Bremsecaliper/Bremsestempelverktoy-15-deler-2000019405/ Har sammet settet selv. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ammans Skrevet Juni 19, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2016 Har kikket litt på det men så et på Jula til 300kr men dem er selvfølgelig tomme for det de fleste butikker. Synd dem ikke selger adaptere enkeltvis, har fått lånt et bremsestempel verktøy av svigerfar som ifølge mekonomen er "universalt" men passer ikke til min Opel.... hadde dem bare solgt adaptere enkeltvis så hadde jeg slupper å kjøpe det settet med ørten deler som jeg ikke vil trenge :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg