tittigulle Skrevet Juni 7, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2016 har nå vært uten bil i over en mnd,holder på å bli sprø... fikk tak i en lik airbag som den som satt i bilen min,den har blitt montert men nå har airbag lampa begynt å lyse...HVORFOR?????? hva gjør jeg får å få den bort? det er en v40,2000mod,1,8 l Siter det er lov å bruke hue ,selv om det gjør vondt....... ford mondeo.96 mod(solgt) bmw 230i,86 modjobber med saken.bmw 525ia(bruksbil og gull) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juni 7, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2016 Sikkert bare en feilkode som ligger i minne som gjør at lampa lyser. Få sluttet feilkoden og lampa vil nok slukke ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tittigulle Skrevet Juni 7, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2016 hvordan får jeg gjort det? Siter det er lov å bruke hue ,selv om det gjør vondt....... ford mondeo.96 mod(solgt) bmw 230i,86 modjobber med saken.bmw 525ia(bruksbil og gull) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juni 7, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2016 Enten hos Volvo, en kamerat med utstyr til det. Eller så kan vi hjelpe http://www.bilforumet.no/topic/291109-problemer-med-bilen-trenger-du-diagnose/ Ser at du bor i Østfold. Bor selv i Askim, så hvis du ikke bor så langt unna så kan jeg godt prøve Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tittigulle Skrevet Juni 7, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2016 hmm.. genialt.. bor i rakkestad..og bilen står i sentrum Siter det er lov å bruke hue ,selv om det gjør vondt....... ford mondeo.96 mod(solgt) bmw 230i,86 modjobber med saken.bmw 525ia(bruksbil og gull) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg