sindrea6 Skrevet Mai 14, 2016 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2016 Hei Er det stor forskjell på 744 lakk koden til Mercedes? Dette er jo en brilliantsilber farge. Skulle lakkere over noe rust i hjulbue på min W203. Men dette ble jo helt farge, så ble et meget synlig skille. Handlet rett fra Motor-Trade. Prøvde også en fra Biltema, men denne var enda mørkere enn original farge og værre.. Siter Audi A6 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Mai 14, 2016 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2016 Den trenger ikke være feil. Fargen kan ha flere forskjellige nyanser. Jeg skulle lakke noe småting på bilen min, og oppga koden hos en lakkforhandler. Vi kikka gjennom ei tjukk blokk med fargekart, og flere av fargene var lakkoden min, men det var stor forskjell på dem. Den beste måten å få så lik farge som mulig er å ta med feks drivstofflokket e.l til lakkforhandler slik at de kan blande opp riktig farge til deg Frk. Hagen reagerte på dette 1 Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrea6 Skrevet Mai 14, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2016 Takk for svar. Er det mulig å få det som spraylakk om de blander der og da? Siter Audi A6 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Mai 14, 2016 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2016 Ja, det kan du nok få Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrea6 Skrevet Mai 14, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2016 Det høres bra ut. Hva koster det for en boks? Er de 400ml som regel? Har du, eller noen andre her inne peiling på hvor jeg bør gå i Trondheim? Siter Audi A6 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Mai 15, 2016 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2016 Jeg betalte vel rundt 200 for en boks på 400ml sist jeg kjøpte. Men det er 5 år siden nå. Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg