runisusann Skrevet Mai 10, 2016 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2016 Hei, jeg har problemer med at Taklyset mitt inne i min astra G 2000 modell ikke slutter å lyse, jeg har nå tatt ut lyspæra. Men hva kan feilen vere ? skrur seg heller ikke av når bilen er avskrudd.. D: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Mai 10, 2016 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2016 Kjenner ikke Astra men de fleste biler har bryter for taklyset hvor du kan velge div innstillinger,står denne i av stilling når lyset er på hele tiden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runisusann Skrevet Mai 10, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2016 Kjenner ikke Astra men de fleste biler har bryter for taklyset hvor du kan velge div innstillinger,står denne i av stilling når lyset er på hele tiden? Hehe ja, det er ikke noen knapp! Legger ved et bilde av lyset :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg