mills_kaviar Skrevet April 29, 2016 Rapporter Share Skrevet April 29, 2016 Noen som vet om bremseskiver forran fra en audi 100 c4 passer på passat 3bg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 29, 2016 Rapporter Share Skrevet April 29, 2016 Det kan de ja, men det er flere forskjellige bremseskiver, ventilerte og ventilerte, samt forskjellige diametre. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mills_kaviar Skrevet April 29, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2016 De jeg har liggende er samme diameter og ventilerte akkurat som på passaten. Spm er om målet fra innerst på skiven til ytterst der felgen legges innpå er samme? Og vet du om et sted der jeg kan få greiet opp skivene? De er ikke noe særlig slitt, men er litt rustne... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 29, 2016 Rapporter Share Skrevet April 29, 2016 Bruk skyvelær til å måle, mye går om hverandre på VW og Audi, også på tvers av generasjoner. På skruvat og mekonomen mener jeg det ligger målsatte skisser av skiver, der kan du sammenligne ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg