Jens-Kristian Granberg Skrevet April 12, 2016 Rapporter Share Skrevet April 12, 2016 Jeg har tenkt å kjøpe meg nye felger til min Volvo v50 2005 mod. Legger ut en link om hvilke felger jeg har tenkt på. Har en svart V50 så lurer på hva dere syntes og mener:)! http://wheelsshop.no/8.00x19_ET45_PCD5x108_NAV70.00_Dotz_Fast+Seven_GUNMETAL+%26+POLISHED+LIP.faelg.html5?RimsAndWheels-carBrandId=4100&RimsAndWheels-carModelId=43960 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 12, 2016 Rapporter Share Skrevet April 12, 2016 Hva vi syns og mener skal for deg, ikke bety noen ting. Du skal kjøpe de felgene du liker, ikke hva andre liker ;-) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 12, 2016 Rapporter Share Skrevet April 12, 2016 Hvis du hadde elsket de felgene og jeg hadde kommentert at de er noe av de styggeste jeg har sett (noe som er tull): Hadde du droppet å kjøpe de da? ;) Men ja, de er tøffe de :) Jeg synes det er tøft med kantfelg. Kanskje påkoste en lakkering på felgene. Få senter biten i samme farge som bilen :) Altså det grå til sort Men har du senket bil? Kan bli litt "cross country" med 19" på standard understell :) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Kristian Granberg Skrevet April 12, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2016 Takk for svar! Regner med at jeg kjøper disse, har ikke senket bilen men det kommer :) Tenkte og kjøpe rotor grid men er ikke så lett å få tak i + at det er dyrt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Kristian Granberg Skrevet April 12, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2016 Har dere noen flere ideer om felger med 5 eiker? Er liksom det som hadde vært gull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg