Gusern Skrevet Mars 26, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2016 Prøvde å slette for hver gang lampa kom, men det hjalp ikke. Får bare feil på venstre føler bak altså, har slitt med den et år nå snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Mars 26, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2016 Det jeg lurer på om du har greid å rense alt i hullet, fått ut alt fra gamle hylsa. Jeg bruker å slipe inni hulet før jeg setter inn ny hylse. Om det ligger dritt som gjør så at det ikke blir bra nok rent. Så kan det hende den ikke har nok kontakt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet Mars 27, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2016 Jeg bytta hylse og krans for en stund siden, da pussa jeg med pussepapir og blåste rent. Men når jeg har sett på de andre følerene, hvor bedritne de er og de likevel fungerer,så tror jeg ikke problemet ligger der. Men jeg utelukker det ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg