Torbo Skrevet Mars 23, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2016 På 1,4 Fabiaen har jeg en svetting/minilekkasje i radiatoren. Jeg har prøvd å tette endelokket der hvor jeg kommer til, men jeg er ikek fornøyd. Denne bilen skal jeg ha lenge, så jeg vil ikke spare på noe, så jeg har kjøpt ny. Jeg ser at jeg vil slite med den øverste festeskruen på venstre side av fronten (sett bakfra). Er det noen her som har gjort noe liknende? Må jeg virkelig ha av støtfangerne for å få ut lykta, eller for å komme til festeskruen? Får jeg ut lykta, kommer jeg til skruen. Jeg har også kjøpt ny ryggesensor - venstre side bak. Må jeg ha av fangeren der også? Vil jo ikke slite meg ut i påsken..... Så jeg bli veldig glad om none kan gi meg gode tips her. har fått mange gode tips her inne allerede...) Men nå er det vel bare å pakke og dra... sjekker tråden i kveld.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Mars 23, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2016 Her ser du hvordan den er festet. tar du av fronten så har du go pass. er fort gjort å ta den av.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbo Skrevet Mars 23, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2016 Uff uff, ta ut fronten! Det var voldsomt... Det er bare en skrue jeg ikke kommer til, og bare jeg fikk ut lykta på venstere side så hadde jeg kommet til... Å ta av fronten eller støtfangeren ser jeg for meg som et dagsverk. Jeg er ikke like rask som dagens ungdom... Hadde jeg bare kunnet vrengt fram støtfangeren litt så hadde jeg kommet til. Det er bare en skrue det står på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Mars 23, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2016 Du løsner bare fangeren dette er bare noen skruer på hjulbuen og oppe på fangeren. Så vil du kunne komme til skruene på lykta di sitter bak fangeren. Som det øverste bilde noe mer trenger du ikke å ta av. Torbo reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbo Skrevet Mars 23, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2016 Det var bedre. Takk for god info!... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbo Skrevet April 11, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2016 Radiatoren kom på. Jeg måtte demontere tverrvangen som panserlåsen sitter på. Deretter lykten og så klar bane for resten. Men det var trangt nok... Litt treg lurting, men med diverse etterfyllinger roet nivået seg. Den måtte bli god og varm først slik at termostaten var åpen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg