Gå til innhold

Varsellys for airbag

Ranger emnet


Multispace

Anbefalte innlegg

Har en berlingo multispace som begge airbaglampene lyser på, ikke galt med kobblingen under sete ang beltestrammerene. ikke feil med styreenheten under konsolen fremme med girspaken. Når jeg scanner den får å prøve å få feilcode, finner den ikke den styrboksen i det hele tatt?? Hva kan være feilen? Flere som har feilsøkt dette, ingen finner feil? Men begge lampene lyser like forjorda.. Er der sikring til denne airboks-systemet? Kunne tenke meg å kobble den ut med en motstand, men har helst lyst til å finne årsaken.. Noen kloke hoder som vet hva feilen kan være??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et par ting:
-Du har lagt dette på peugeot 307(du kunne i det minste lagt den på partner, som er samme bil)

- hva slags modell er bilen?

Jeg ville sjekket om airbag styreenheten får konstant-pluss/pluss ved tenning og minus
Det er sikringer til styreenheten ja. Hvis du legger ut lit mer detaljer om bilen kan jeg prøve å finne koblingsskjema som er tilsvarende i Peugeot sitt system.

  •            '19 Peugeot iOn                                        [67HK]
  •             '10 SAAB 9-5 Turbo6 XWD Aero Hirsch [330HK]
  •             '08 SAAB 9-3 SC 1,8t BioPower BSR       [220HK]
  • [vrak]   '03 SAAB 9-3 SS 1,8t BioPower Maptun [240HK]
  • [solgt]  '02 Peugeot Partner 2.0 HDI                    [90 HK]
  • [solgt]  '97 Peugeot Partner 1,4                           [75 HK]
  • [solgt]  '95 SAAB 9000 2,0                                  [131 HK]
  • [solgt]  '96 Peugeot Partner 1,9D                         [69 HK]
  • [Vrak]   '86 Mazda 626 2.0                                  [102 HK]
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår