TobiasNC Skrevet Mars 8, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2016 Hei! Jeg har en Audi 80 cab, 1,8 liters 2000 modell og er på utkikk etter nytt eksosanlegg. Har dere noen erfaringer om hvor man får kjøpt dette? Eventuelt et effektanlegg for lydopplevelsen! Jeg har spurt rundt hos lokale forhandlere, men de sliter med å finne noe i katalogene sine som skal passe denne bilen. Vet dere også om eksosanlegg til cabbene fra 91-94 er like som 2000 mod? Takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Mars 8, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2016 Ta en titt her? http://www.simons.se/produkter/sportsystem/audi/80-90-100-80-coupé/48 Og svendsen eksos har også eksos som passer din bil. Og dem fører også simons. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 9, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2016 Jeg satte på simons på en 94 Audi 80, 2.0 liter jeg hadde for noen år siden. Ble faktisk rå lyd, men ikke fult så kult med kun 90hk på motoren :) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TobiasNC Skrevet Mars 9, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2016 Ta en titt her? http://www.simons.se/produkter/sportsystem/audi/80-90-100-80-coupé/48 Og svendsen eksos har også eksos som passer din bil. Og dem fører også simons. Takk for rask tilbakemelding! Jeg skal kontakte svendsen eksos. :) Jeg satte på simons på en 94 Audi 80, 2.0 liter jeg hadde for noen år siden. Ble faktisk rå lyd, men ikke fult så kult med kun 90hk på motoren Hehe, kjekt med litt lyd på mine hele 125 hk Eneste grunnen til at jeg ser etter effektanlegg er egentlig pga. jeg likevel må skifte eksos meget snart da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 9, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2016 Men bygger ikke svensen eksos, eksosanlegg etter ønske da? Litt tykkere diameter på røra og litt penere / tøffere stuss? Som er innenfor det lovlige (støy) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg