Rombekk Skrevet Mars 7, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2016 Lyktespylerne på min 3008 (2010-modell) fungerer ikke. Antar at det er spylemotoren som er gått. Dette er en 2-er feil på EU-kontrollen fra i år, og må derfor være iorden. Den sitter nede foran i høyre hjørnet på bilen. Spørsmålet mitt er da, hvordan får jeg tilgang på spylertank med pumpe? Og hvordan får jeg løsnet spylertanken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Burns Skrevet Mars 7, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2016 Trenger ikke å løsne spylertanken. Men må skur av høyre forhjul og innerskjermen, mulig du også må løsne frontfanger også for å komme til pumpa. Pumpa er bare å vippe ut og opp fra tanken, kan være greit å ha tom spylervæsketank når jobben skal gjøres. Lyktespyler til xenonlys har alltid vært 2-er feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rombekk Skrevet Mars 12, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2016 Takk for svar. Det gikk raskt og problemfritt å bytte lyktespylerpumpa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg