alexander_skaar Skrevet Mars 3, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2016 Hei, har fått problem med min audi 100, den er blitt veldig tungstarta når kald, men går fint nåe den er varm og starter fin da den er varm. Når den er kald tar det flere forsøk og starte, og den dør ut da eg trykker på gassen(drukner). Når eg kjører før den er skikklig varm hakke den på turtall og er veldig slapp. Noen som har våre borti det samme? tips? Vart skiftet tennplugg, Fordelerlokk, Rotor, luftfilter og bensinfilter i høst av sist eier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynasty Skrevet Mars 4, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2016 Med tanke på symptomene ville jeg sjekket eventuelle temperatursensorer koblet opp mot ecu'en (start med å lese ut feilkoder). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 4, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2016 Eller motor suger falskluft? Eller DPR ute av lage? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg