HåkonRokåsÅnes Skrevet Februar 23, 2016 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2016 Hei, har kjøpt meg en 97mod Hiace, men plages litt.. Mens jeg kjører med kjørelysene bestemmer avogtil langlysene seg for å blinke. Har merket at det er verst når man kjører på humpete vei. De blinker voldsomt og andre ganger henger de seg opp i noen sekunder.. Noen som har opplevd noe lignende? Har byttet relét, og jeg har også prøvd å bytte bryteren uten hell. Er vel en kontaktfeil en eller annen plass?.. Noen som har peiling på hva det kan være? Er forresten mulig å feilsøke denne bilen, eller er den for gammel? Takker for svar! - Håkon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 23, 2016 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2016 Sjekk kontakta på pæra. Prøv å stram de føttene/kontaktene som griper tak i pæra. Kan være at de er litt slapp Og er det begge lyktene eller bare den ene? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg