opel astra Skrevet Februar 24, 2016 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2016 Det er dette jeg mener blir mye jobb men å klippe opp og sy etter på og få det bra. Men alt er mulig å få til. Som sakt er du litt flink så går dette og. Når det gjelder radiator så går det fint å finne en brukt en og sette på ingen fare. Dem selger stort sett radiatorer som er fin og tette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbo Skrevet Februar 24, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2016 Takkar! Da sjekker jeg ut ting.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbo Skrevet Mars 5, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2016 Da plukket jeg setet fra hverandre. Og langt bakerst var det svimerker. Under en sterk isolasjon på ledningen var det brudd! Litt vanskelig å fjerne isolasjon på ledningen den ikke lot seg smelte med loddebolten. Måtte skrape vekk litt med en saks. Så gikk loddingen greit. Fikk ikke målt, da det er et relé som styrer strømmen i med fem forskjellige effekter, men det er jo 99 prosent sikkert at det virker nå. Det ville vært tidkrevende å finne ut av relestyringen og oppkoblingen. Vasket trekket samtidig og monterer i morgen. Spennende.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbo Skrevet Mars 11, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2016 Det fungerte 100! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbo Skrevet April 9, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2016 Da fikk jeg skiftet radiatoren i dag. Den dryppet litt i endelokket, så jeg kjøpte like godt ny. Masse skruing for å få ut den gamle, Deler av frontstykket, en lykt og andre detaljer. Så ble det lufting, og det tok også litt tid før systmet stabiliserte seg. Hadde tenkt tidligere å sette inn en lufteventil på en av de øverste slangene, men det gikk uten. Måtte bare kjøre den litt og ettefylle flere ganger. Så får jeg håpe at det blir leeeenge til jeg må gjøre noe med dette systemet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg