Vasakungen Skrevet Januar 29, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2016 Hei... Jeg trenger litt hjelp ang kjørevarmeren til min passat 09 mod, diesel. jeg har fått beskjed om å bytte doseringspumpe. Men hva slags del er dette? Jeg har nettopp byttet sirkulasjonspumpe, men etter å ha byttet den så kom det feilmelding om at doseringspumpen periodevis fungerte, men til slutt så stod det permanent. Noen som kan hjelpe meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 29, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2016 Det er dieselpumpen til varmeren. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vasakungen Skrevet Januar 30, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2016 Ok. Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg