Kjell1995 Skrevet Januar 27, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2016 Hei! I dag begynte abs lampa på min 1997 mod ford mondeo stv og lyse konstant. Jeg har sett den har blinket til en gang før, men det rare er at abs fungerer. Hva kan årsaken være ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
operN Skrevet Februar 2, 2016 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2016 At en ABS lampe lyser, kan bety så mangt. Vil anbefale å få tatt en diagnose, for å få en pekepinne om hvor feilen kan ligge.Sannsynligvis kan det jo være en ABS føler med dårlig kontakt siden du sier den har blinket før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell1995 Skrevet Februar 3, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2016 Fikk spyler med lett trøkk på sensor og kontakter , og lampen forsvant:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell1995 Skrevet Februar 3, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2016 Spylet* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacque Skrevet April 5, 2016 Rapporter Share Skrevet April 5, 2016 ABS'en har vanligvis en kode du kan finne ut av. Når du slår på tenninga, så blinker lampa noen ganger, så er det et lite opphold på 1 sekund og så blinker den et vist antall igjen. Hvis den blinker f.eks. 3 ganger først og så 4 ganger etterpå, så er det kode 34. Søk på nettet etter tabell for feilkoder til ABS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacque Skrevet April 5, 2016 Rapporter Share Skrevet April 5, 2016 Nei,nei, nei. Nå surrer jeg. Det er ikke ABS'en som har denne kodeblinkingen, det er lampa for airbag systemet. Beklager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell1995 Skrevet April 5, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2016 Hehe, virker som det er møkk på. Har nå begynt og lyse, men hjelper som regel og spyle litt oppunder hjulbuer:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg