Gå til innhold

Svenske kongen kappkjørte gjennom sverige!

Ranger emnet


Lethal

Anbefalte innlegg

Sveriges kong Carl Gustav, kappkjørte i går på svenske veier i 160 km/t.

 

Carl Gustav skal ha kjørt i 160 km/t i en Porsche med 381 hestekrefter. Prins Carl Philip var med i en egen bil i fartsleken.

 

e to mennene fulgte etter kong Carl Gustav innover Karlskoga for å se nærmere på fartsvidunderet. Da så de at det var Sveriges konge som satt bak rattet.

 

- Vi så tre BMW-biler som kjørte etter kongen, og sist i følget satt prinsesse Madeleine i passasjersetet i en Saab kabriolet.

 

Tidligere på dagen hadde hele kongefamilien kost seg på Gelleråsbanen i Karlskogen. Den svenske kongen pleier, i følge Aftonbladet å leie racerbanen hvert år. Da familien forlot banen dro kong Carl Gustav og dronning Silvia sammen i de gule Porschen eskortert av svensk politi i en BMW.

 

- De kjørt utrolig fort, de lå i 150 til 160 og kjørte forbi hverandre hele tiden. Det var kongen som dro og de andre bilene hadde vanskeligheter med å følge etter, sier en av mennene. Et annet vitne så kongen og prins Carl Philip kjøre forbi hverandre ved Roterbro.

 

De kjørte vanvittig fort, og det luktet brent gummi sier mannen. :D

 

Hele saken her...

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Kanskje Norge bør gå i union med Sverige igjen?

 

En slik konge vil jeg også ha! :cool:

 

Syns jeg ser Håkon og Ari på rudskogen, hi hi.

 

Fyttigrisen, siden kl. 08:36 har 30000 stemmer blitt avgitt på den artikkelen i Aftonbladet, og 82% mener at kongen burde straffes for fartsovertredelser.

 

Ja (81.2 %)

Nej (17.7 %)

Vet ej (1.0 %)

 

Totalt har 30003 personer röstat.

Omröstningen startade 19 april 08:36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svenskeknugen har jo en meget stor bilsamling. Den inneholder jo bl.a en original Shelby Cobra med 427 motor.

At folket setter pris på at knugen er bilinteressert har jo resultert i "Kungsrallyt" der kongen selv er med å kjører et veteranbilløp. Dette har start og mål, - jeg vet ikke helt hvor -men på et sted som tilsvarer Skaugum. Her kjører Knugen som en vanlig mann i gata og har det like morro som nettopp den vanlige mann i gata.

 

Jeg synes jeg hører Harald: "Kjære Landsmenn. Turen i år til Vålerbanen var en morschom opplevelche... Sonja, - Dronningen har det med å bremsche når hun sitter ved siden av meg, men vi formelig fløy da vi pafferte Brafereid, Brafchker, Braskereidfossch. Vår nye Turbo gjør fsusen, osv.osv"

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommy_erwin

Knugen burde melde seg på i Gumball rallyet syns jeg... :)

 

Er jo en del kongelige med der fra før, så hvorfor ikke :)

 

 

Rett og slett en kongelig konge....... Og på toppen av alt kan han ikke dømmes for og ha kjørt for fort, rett og slett genialt... lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår