SSveen Skrevet Januar 11, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2016 Har en 1998 mod Baleno, har nå gått 159 000 km. I helgen merket jeg at plutselig så hadde jeg ikke drift på bakjulene. Dette skjedde et par ganger, satte bilen ifra meg og kjørte igjen etter en times tid, og alt virket normalt igjen. Hva skjer ????Det er ikke noe ulyd fra driverk som jeg kan høre hverken ved vanlig kjøring eller ved fullt rattutslag.. Tips !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Januar 11, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2016 RBC kobling defekt. Vanlig at disse tar kvelden. Det er en viskosekobling som sitter imellom fremre og bakre mellomaksel. Ca midt under bilen Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSveen Skrevet Januar 11, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2016 Hvor mye koster en sånn viskosekobling ? Ingen vits å kjøpe brukt siden denne går ganske raskt eller ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Januar 12, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2016 Nei. De overhalte disse før. Men det blir ikkenoe bra. Å brukt bør du styre unna. Kjøp ny. Prisen er 5-6000kr Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSveen Skrevet Januar 14, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2016 Er det samme viskosekobling til sedan og stasjonsvogn. (fant en på nettet som satt på en sedan, var ny like før den ble avregistrert.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Januar 14, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2016 Ja de er like :) Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg