Kvalheim Skrevet November 15, 2015 Rapporter Share Skrevet November 15, 2015 Nett handla meg ein 04 mod, men merka for at ryggelysa ikkje funke, sjekka begge pærene og dei er da lys i, så prøve eg å leita ette sikring te evt ryggelys, men eg måtte gi opp, fant verken oversikt over sikringene eller i hvilken sikringsboks eg ska leita i.E da noken som kan sei om da e; motorrom, cupe eller under sete eg må leite, samt hvilken sikring viss det er ein sikring i da heila.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 16, 2015 Rapporter Share Skrevet November 16, 2015 Hjelper denne? http://www.1946vw.co.uk/vwbooks/vw_info/T5_pdfs/T5%20Interior%20fuses%202003-2010.pdf Sjekk også ryggelysbryter. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvalheim Skrevet November 16, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2015 Gått over alt av sikringer, 2 stk som va røkne, men ingen av dei hørte til ryggelys, eller cupeelys som ikkje funker heller..Ligger vel på girkassen den brytaren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg