Audi4lifee Skrevet November 4, 2015 Rapporter Share Skrevet November 4, 2015 Hei. Har bygd om fra 1 din til 2 din idag men får ikke midtkonsollen til å stemme helt... har lest at man må skjære litt.. hvor må man skjære? Fikk heller ikke plass til klima anlegget Noen som har erfaring som kan gi meg tips? Haster veldig!!! Dette er en a4 b7 06 mod som hadde audi concert orginalt Siter Bil: 1: Audi 80 2,0 2: Audi 80 2,0E Quattro 3: Audi A4 1,6 4: Bmw 518i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 4, 2015 Rapporter Share Skrevet November 4, 2015 Du må ha nye monteringsrammer. Om du må kappe eller ikke vet jeg ikke da jeg aldri har bygd om i en B7 noen gang. Søk opp bilder på google og sammenlign 1-din vs 2-din så ser du forskjell på hvor klimaanlegget er plassert. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4lifee Skrevet November 5, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2015 Har bytta ramma og alt av knapper og kopp holdere er flytta over til 2 din ramma.klima blir plassert helt ned. Er bare at jeg mangler noen milli meter for å få midt konsoll inn. Når jeg sier midt konsoll så mener jeg den plastikken over håndbrekk, gir osv Siter Bil: 1: Audi 80 2,0 2: Audi 80 2,0E Quattro 3: Audi A4 1,6 4: Bmw 518i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4lifee Skrevet November 5, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2015 Da har jeg fått spilleren inn og alt av dekseler :) eneste er at det er litt tomt rundt spilleren.. går det ann å ha deksel rundt der så det ikke ser sånn ut? Noen som vet hvor jrg kan få deksel? Siter Bil: 1: Audi 80 2,0 2: Audi 80 2,0E Quattro 3: Audi A4 1,6 4: Bmw 518i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 5, 2015 Rapporter Share Skrevet November 5, 2015 Fås kjøp komplett ombyggingskit til 2-din, der følger det ytterste ramme dekselet med. Ta en titt på http://www.bilradiospes.no Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4lifee Skrevet November 9, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2015 Får ikke spilleren i gang...får ikke styrestrøm... så har egentlig bare jumpa ledning sånn at jeg kan bare prøve spilleren og må slå av spilleren selvom om nøkkel er ut av bilen. Den er jo grei egentlig fot da veit at at spiller fungerer og alt av høytaler funker :) men er liksom ikke strøm i styrestrøm... men så fort jeg kobler på audi consert spilleren så er alt som det skal være. Spiller kommer på med tenning på og slås av da den er av. Hva skal jeg gjøre da? Er tom for ideer. Trenger skikkelig hjelp! Siter Bil: 1: Audi 80 2,0 2: Audi 80 2,0E Quattro 3: Audi A4 1,6 4: Bmw 518i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 9, 2015 Rapporter Share Skrevet November 9, 2015 Den går på canbus signal, du trenger en adapter. Fåes på bilradiospes.no tror jeg. Evt. Legg opp egen styrestrøm fra tenning. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4lifee Skrevet November 10, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2015 Fra hvor er lettest å legge opp kqbel? Sigarett tenner? Siter Bil: 1: Audi 80 2,0 2: Audi 80 2,0E Quattro 3: Audi A4 1,6 4: Bmw 518i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4lifee Skrevet November 29, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2015 Hvordan kan jeg koble forsterkeren min? Finner ingen sted å jorde kabelen og ingen sted å koble signal kabelen.. prøvde å koble signal på baklampa med det var vanskelig å komme til. Any ideas?? Siter Bil: 1: Audi 80 2,0 2: Audi 80 2,0E Quattro 3: Audi A4 1,6 4: Bmw 518i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet November 29, 2015 Rapporter Share Skrevet November 29, 2015 signalkabelen til forsterkeren fra baklyktene? Håper virkelig du mener remote kabelen. Jording til forsterkeren kan du hente fra sete belte som er under rumpedelen på sete. Bare husk å fjern lakk rundt gjengene på bilen og sett kabelskoen nærmest karosseriet. Om det er remote du mener som signal kabel så kan du hente den fra spilleren. Jeg er 99% sikker at du har en remote eller en annen +12V utgang fra spilleren du kan bruke. Bruk et multimeter og finn en kabel som gir +12V da du skrur på tenning Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg