CalibraT Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Jeg lurer på hvordan denne er i forhold til komfort, ytelser og forsikring? Noen som har den? Kan dere skrive deres oppfatning av bilen? Hvor mye forsikringa er på å sånn.. Dette gjelder en e36. På forhånd takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Tenkte på en slik selv, men fant ut at forsikringa ble for dyr.. de skulle ha 10k i året hvis jeg tok den på foreldrene mine, og godt over 20k hvis jeg tok den på meg!(17år) Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Det er så mye elementer som spiller inn, du kan nok få den ned 4-5000 kr hvis du har den på foreldrene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 skal forsikre min til uka nå.. håper på rundt 10 tusen +... er 21, men som sagt, er så mye som spiller inn, om du har garasje, startsperre, alarm og masse annet. en annen ting er å prute, satser hardt på den Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 jeg hadde en 93 320i coupe. Ok ytelser, fin komfort og "morsom" å kjøre. Betalte 5 for fullkasko på fattern.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkblue Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Originally posted by BMW-328 jeg hadde en 93 320i coupe. Ok ytelser, fin komfort og "morsom" å kjøre. Betalte 5 for fullkasko på fattern.. Hvilket selskap da? :) Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 jeg hadde en 93 320i coupe. Ok ytelser, fin komfort og "morsom" å kjøre. Betalte 5 for fullkasko på fattern.. Så hadde vel han 75% bonus? Fattern din altså. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 70% hadde vi på den..IF Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 eller kanskje det var 60% Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Måtte jo være noe sånt :D Jeg har 20% liksom, falt hos IF for meg også Ble 11.5k ca.. for delkasko :rolleyes: Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 men litt mer tilbake til orginal post.. bilen er fin den, har sports int. i min, vet ikke om det er standard, men det funker hvertfall. fin rekkesekser lyd, coupe ser jo endel mer sportslig ut en sedan også. den er ikke utrolig sprek, men den gjør sitt, syns no min går som en bøtte med møkk, sikkert pga jeg har blitt vandt til bilen. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg