Jesper1201 Skrevet Oktober 27, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2015 Hvis du har sjekket alt som jeg skrev over her så har du hoppet over feilen, for ved å sjekke de punktene skulle du ha funnet feilen, eller i hvertfall fått noe mer kjøtt på beinet som kunne forklart noe rundt feilen eller hvor feilen har sin opprinnelse. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersf79 Skrevet Oktober 27, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2015 Skal se på dysene, og håper at feilen ligger der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aliporter Skrevet November 19, 2015 Rapporter Share Skrevet November 19, 2015 Har du målt forspennings lader ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersf79 Skrevet November 20, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2015 Nei,forklar det litt nærmere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aliporter Skrevet November 20, 2015 Rapporter Share Skrevet November 20, 2015 Det vil si måle strømmen som kommer fra dynamoen og inn til batteriet.Det er for å se om dynamoen er i orden.Eg hadde samme problem med min T5 som deg..bilen gikk gårligere og dårligere og tilslutt i nødmodus og det viste seg det var dynamo og det ble bytta på garanti.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersf79 Skrevet November 20, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2015 ok skal sjekke spenning idag og se om den er ok. takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aliporter Skrevet November 23, 2015 Rapporter Share Skrevet November 23, 2015 Skal være en plass mellom 14.4-14.7 V Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 23, 2015 Rapporter Share Skrevet November 23, 2015 Nå stiller jeg men litt undrende, hvorfor mener du at det er vesentlig Aliporter? Heller ikke enig i hva du mener ang. ladespenning. Den bør under ingen omstendigheter gå over 14,5v, det er skadelig for systemene i bilen. 14,4v er perfekt, men ned til 13,8v på tomgang er ikke noe problem. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aliporter Skrevet November 23, 2015 Rapporter Share Skrevet November 23, 2015 Det er sånn eg har forstått det ..men du får bare redigere meg hvis du syns det e feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg