Flaskemann Skrevet Oktober 1, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2015 Et et sett med felger som jeg ikke husker hva er for noe. Noen som kan hjelpe meg ? Dem er breiere bak enn forran Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Oktober 1, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2015 Er de runde? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flaskemann Skrevet Oktober 1, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2015 Kommer det ikke opp noe bilde ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Oktober 1, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2015 nei ;) Så er ikke så lett for oss å hjelpe Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flaskemann Skrevet Oktober 1, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2015 Dissa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 1, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2015 Det står masse i senter av felgen (som jeg ikke klarer å se på bildet), der står det sikkert noe om produsent. Evt. på baksiden av felgen. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flaskemann Skrevet Oktober 1, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2015 Nettopp det sommer dritt står ingenting om det ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg