tikka Skrevet September 14, 2015 Rapporter Share Skrevet September 14, 2015 Har fått meg en Toyota proace. Og den låser alle dørene bak i lasterommet når jeg kjører. Ig det er veldig irriterende når jeg spretter ut og inn av bilen hele tiden. I instruksjonsboken står det at forhandleren kan dealtivere denne funksjonen. Men de sier ikke at de kan. Noen som vet hvilket type software de bruker ved diagnose så får jeg se om jeg får det til selv. Klarte dette med min berlingo. Da var det en fane i lexia under bsi som jeg dealtiverte så autolåsen forsvant på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 15, 2015 Rapporter Share Skrevet September 15, 2015 Hør med en Peugeot eller Citroen-forhandler. De bør klare det, da det er samme bil. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg