strengel Skrevet September 6, 2015 Rapporter Share Skrevet September 6, 2015 Hvilken del skal jeg bytte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet September 6, 2015 Rapporter Share Skrevet September 6, 2015 Dette er temperatur sensoren på bilen din. Bytt den og slett feilkoden etter bytte. Så blir det vel bra igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
strengel Skrevet September 6, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2015 Kan denne ha noe med at bilen blir vanskelig å starte når den er varm. Noen ganger går bilen i nødmodus når turboen kutter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet September 6, 2015 Rapporter Share Skrevet September 6, 2015 At turboen kutter er nok noe annet en tempføleren, så der må du feilsøkke litt til. Kan verre ventil eller slanger som er dårlig hull eller sprekk på, når kutter bilen din da? Men at den kan ha litt vanskeligheter med varmstart kan den føleren gi feilverdier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 6, 2015 Rapporter Share Skrevet September 6, 2015 Touran 1,9TDI 2003-2006? Problemet med varmstart er enten kamsensor eller starter. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
strengel Skrevet September 6, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2015 Turboen har plystre lyd når jeg slipper gassen (denne tror jeg er sliten). Turboen slutter å virke i oppoverbakker ved høyt gir og gir mye gass. Dette er en 2005 2.0 tdi. Hva med denne feilkoder P0118 hvilken virkning har denne med tempratur. Motoren ligger på 85 grader undere hele kjøringen på instrumentet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet September 6, 2015 Rapporter Share Skrevet September 6, 2015 Om du tar av slangen eller røret til turboen så se etter slarke på turboen, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg