passat2011 Skrevet September 2, 2015 Rapporter Share Skrevet September 2, 2015 Noen som har kodet med VCDs før? Trenger hjelp til og få mikrofonen til og virke,eg hører hva folk sier til meg.Men ikkje omvendt. Har kjøpt og innstalert original handsfree med wifi,stemmesyring,og mikrofon som eg har montert over kupelyset. Har rcd 510 dab,må den og kodes inn ein plass? Var hos Møller,men de fekk det bare delvis til,de har eg gitt opp. Har og kjøpt VCDs kabel,men er kanske nybegynner på det...Hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Individual Skrevet September 11, 2015 Rapporter Share Skrevet September 11, 2015 Kanskje info her...? http://www.my-gti.com/1234/volkswagen-rns-510-microphone-connection-for-voice-control Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat2011 Skrevet September 12, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2015 Dette er til ein rns spiller,har rcd 510. Hadde det vert rns kunne eg lagt den til i kontroller 37,mye det går an og forandre på der,eller brukt innebygd microfon. Skal ta ut kablene og måle de i dag og utelukke eit brudd,eller så er det mikrofonen som er defekt. Men får tilbakemelding fra Vcds at den mottar 0,2A. Noen andre forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Individual Skrevet September 12, 2015 Rapporter Share Skrevet September 12, 2015 http://www.vwgolfcommunity.com/download/95047-Installation%20instructions%20for%20Bluetooth%20v1.4.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat2011 Skrevet September 12, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2015 Alle kabler og tilkoblingspunkter er sjekket og er ok,målt med multimeter.Sjekket også tilkoblingspunktet på spilleren 1 og 7. Men hvordan kan eg sjekke om selve mikrofonen er defekt,før eg bestiller ny...noen som vet noe om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat2011 Skrevet September 12, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2015 Med Samsung telefon får eg opp wifi alternativer,men det gjør eg ikkje med min iPhone 6,noen som vet noe om det.Er iPhone systemet mer lukket enn Samsung sitt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Individual Skrevet September 12, 2015 Rapporter Share Skrevet September 12, 2015 Kan det være rSAP-bluetooth? Disse støttes ikke av iPhone... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat2011 Skrevet September 12, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2015 Hmmm,mulig det. Men mikrofonen skulle vel ha virket uansett på ein av de mobilene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet September 13, 2015 Rapporter Share Skrevet September 13, 2015 Hva er originalt på bilen din.Du må lese av can bus som du har på bilen ta langkode.Kopiere den sette den inn på den nye can.Om den du har,ikke høre til den orginale så må du koden inn den nye med den originale koden.Du kan ikke sette på en can som ikke høre til din spiller.Det vil ikke fungere.Ellers så må den nye can verre beregnet til den can du har på bilen fra Før. får å den til å virke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg