DagArne Skrevet August 28, 2015 Rapporter Share Skrevet August 28, 2015 Da har jeg sånn halvveis valgt bil skal se den og prøve først. en vw LT 35 modell 2005. Er det noe jeg må passe på angående den? Noen som kan si noe spesiellt om de bilene? Skal opp å se på den nå til søndag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 29, 2015 Rapporter Share Skrevet August 29, 2015 Dette er egentlig en MB Sprinter men med VAG motor og girkasse, så ta en ekstra kikk etter rust og en generell gjennomgang av bilen. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DagArne Skrevet August 29, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2015 er nesten ikke rust på den. generell gjennongang får jeg vel på EU-kontroll? eller mener du en enda mer omfattende gjennomgang? de bilene her er vel ganske store også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 29, 2015 Rapporter Share Skrevet August 29, 2015 PKK er ingen som helst tilstandsrapport. Kjør en tur, hør etter ulyder, brems og akselerer (hardt!!), sving frem og tilbake kjapt (der du har veien for deg selv), kjør over fartsdumper og ujevn vei ol. Det er uansett ting og forvente på en 10 år gammel bil så noe må en belaglegge seg på. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DagArne Skrevet August 30, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2015 var ikke noe farlig rust på bilen. sist eu godkjent i 2011. motor går fint, gått som budbil oppi dalom bremser dårlige. stått i fire år uten skilt så får ikke testet den. tror jeg går videre til neste bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 30, 2015 Rapporter Share Skrevet August 30, 2015 Tror du gjør et smart valg å droppe den. Etter 4 års parkering er det mer enn bare bremser som må gås over. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg