frankrk2002 Skrevet August 27, 2015 Rapporter Share Skrevet August 27, 2015 Jeg holder på å skifte registerreim, det har jeg gjort mange ganger tidligere, men denne gangen låste bolten som holder reimhjulet på veivakslingen seg fast halveis ut, er det noen som har noe forslag til å få løsnet bolten, jeg har brukt låseverktøy fra volvo. Bilen dette gjelder er en Volvo V50 2.0 D, 2005 modell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 27, 2015 Rapporter Share Skrevet August 27, 2015 Hvis bolten har "kilt" seg fast er gjengene på veiv/bolt skjært seg. Her er det bare å ta i alt du makter og har å satse på at bolten holder, bruk gjerne litt varme eller WD40. Hvis du bruker varme må du være forsiktig, kan sitte en simring der. Gå over gjengene med en gjengetapp etterpå. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg