Knuty Skrevet August 25, 2015 Rapporter Share Skrevet August 25, 2015 Astra H stasjonsvogn, 2006.Dumt spørmål sikkert, men hvordan skifte pære i bakerste kupelyset? (Over baksetet) Får ikke åpnet så jeg kommer inn til pærene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 25, 2015 Rapporter Share Skrevet August 25, 2015 Jeg vet ikke hvordan det ser ut, men kan tenke meg at enten vippes hele kupelyset og og pæra byttes fra baksiden eller så vippes glasset ut og pæra byttes enkelt. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knuty Skrevet August 25, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2015 Har prøvd å vippe fra alle kanter, men virker som det er limt fast :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knuty Skrevet September 17, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2015 Ordna seg. Det var faktisk limt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg