DagArne Skrevet August 22, 2015 Rapporter Share Skrevet August 22, 2015 Har dere noe forslag til en bra varebil fra 6-10 kvm varerom? Driver å kikker, men har ikke så god greie på varebiler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 22, 2015 Rapporter Share Skrevet August 22, 2015 Ny eller brukt? Ford Transit, VW Transporter og Toyota Hiace er noen, eller så har du de mer tvilsomme som Renault Traffic, Opel Vivaro, Nissan Primastar og Toyota Proace. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DagArne Skrevet August 22, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2015 Bruktbil. skal ikke bruke den så mye, men å kjøpe blir billigere enn å leie som jeg gjør nå og mye mindre hassle med å ha egen bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 22, 2015 Rapporter Share Skrevet August 22, 2015 Iom. at den ikke er ny ville jeg gått for en av de 3 førstnevnte bilene. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DagArne Skrevet August 23, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2015 Vivaro,Primastar og Trafic er samme bilen hvis jeg har skjønt rett. Er det fordi det er mye franske deler i bilene de er tvilsomme? Har lest litt om Vivaro og ser den får ymse kritikker på nett. Enten dritdårlig eller veldig bra. Ser nå at kanskje 10 kvm vil være bedre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 23, 2015 Rapporter Share Skrevet August 23, 2015 De er nok ikke de mest pålitelige bilene, men man kan jo være heldig å få en feilfri en. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DagArne Skrevet August 23, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2015 Takk. får ha det i tankene når jeg velger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DagArne Skrevet August 25, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2015 Når det gjelder Transit. Var det ikke en overgang der fra gammel til ny modell, der ny modell hadde mye mindre tull enn tidligere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 25, 2015 Rapporter Share Skrevet August 25, 2015 Jeg er ikke veldig kjent med Ford Transit, men har en 2011 modell på jobb og den har det vært lite tull med. Dog bilen har ikke gått så veldig langt men den har gått mange timer. Hvis det er litt størrelse på budsjettet ville jeg definitivt gått for en 2013-> men en sen av forrige gen. er nok heller intet problem. Som nevnt over, har ikke hatt noe trøbbel med den Transiten på jobb. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DagArne Skrevet August 26, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2015 Budsjettet tillater nok ikke så ny bil som 2013. Prøver å finne en billig brukt bil. Var det 2012 nye generasjonen Transit kom? Har også sett på en Transporter som ser fin ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg