TKarlsen Skrevet August 22, 2015 Rapporter Share Skrevet August 22, 2015 Faren min har nå kjøpt seg en import Avensis T25. Han har aldri hatt import bil og glemmer alltid å skru på lysene da han skal kjøre. Han er vant til at de skrur seg på selv. Hvordan kobler man om til kjørelys? I følge Toyota kunne man ikke kode om dette, så da må det bli enten en fysisk kobling eller bytte av lysbryter? Noen som har gjort dette på en lik bil som har noen tips/råd til meg? :) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet August 22, 2015 Rapporter Share Skrevet August 22, 2015 Om du kjøper en skandinavisk lysbryter til bilen så skal vel dette virke, kan jo hende dem har på huggeren. Da skal det virke som normalt om du får på riktig bryter. . Tar jeg ikke heit feil så før du kjøpt en bryter på toyota som du kan også koble på .bryteren Ellers så ta en titt her om du vil prøve å koble dette sammen? om dette blir riktig på den bil er jeg ikke sikker på med skal nok tru at det er samme framgangsmåte? http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=3668&postdays=0&postorder=asc&start=20 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg