opelfrelst93 Skrevet August 20, 2015 Rapporter Share Skrevet August 20, 2015 Hei Jeg har et problem med bremsene på min audi 100/200 2,2 20v TQ Når jeg bremser med bremsepedalen så er det absolutt ingen motstand, får ikke bremsevæske bak til last,ventilen. Men fremme begge sider får jeg bremsevæske. noen som har noe peiling på dette? jeg vurderer å bytte master cylinder men vet ikke om det er der feilen er.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 20, 2015 Rapporter Share Skrevet August 20, 2015 Hva er forløpet til dette? Brått blitt sånn eller har du jobbet på hydraulikk kretsen? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelfrelst93 Skrevet August 20, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2015 har byttet tannstang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 20, 2015 Rapporter Share Skrevet August 20, 2015 Har du åpnet bremsekretsen så har du vel lufta? Er det gjort på "gammeldags" metode ved å tråkke på bremsen kan du ha tatt pakningene i hovedsylinderen når pedal ha gått i bunn. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelfrelst93 Skrevet August 20, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2015 aha, nei, e lufta på gammeldagsmåte ;P må vel bare prøve mæ frem:) takk for svar;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg