JAK89 Skrevet August 13, 2015 Rapporter Share Skrevet August 13, 2015 Hei Ford Mondeo MK3 1,8 2001 Vindusheis på passasjer dør fungerer ikke slik den skal. Bruker jeg bryterne på passasjerdøra så fungerer den slik den skal, men prøver jeg å styre vindusheisen fra førerbryterne vil heisen kunn gå opp. Altså, setter jeg vinduet i midten, så går vinduet kun OPP når jeg trykker NED på førerbryterne. Må trykke bryteren HELT ned for at signalet skal bli sendt. Det skjer altså ingenting i det første hakket. Har prøvd å se over at alle ledninger er hele osv, men er ikke så lett å få full oversikt. Hadde det vært en tanke å ohme fra førerbryter og til vinusheisrele på passasjerdør? Er det noen som har noen tanker om hva dette kan være? Setter veldig stor pris på svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAK89 Skrevet August 14, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2015 LØSNING! Ingen kontakt i signalledning som går fra førerdør til passasjerdør. Trakk ny ledning og loddet på. Problem løst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 15, 2015 Rapporter Share Skrevet August 15, 2015 Bra det ordna seg :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg