Caravelle04 Skrevet August 12, 2015 Rapporter Share Skrevet August 12, 2015 Hei. Glemte en ting når jeg spurte om batteriet på bilen min. Det er et lys i taket bak i bilen som går på - og blir stående på lenge før det slukker - hver gang jeg åpner dørene. Også i dagslys. Dette har jeg ikke behov for. Det blir styrt av dataen i bilen og jeg lurer på om noen vet om en enkel måte å montere en bryter til det, slik at jeg kan skru av manuelt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet August 15, 2015 Rapporter Share Skrevet August 15, 2015 Nå er det nok ikke bare lyset som står på er jo radio og diverse andre tinger som står på før bilen går i dvalemodus. Bilen stenger strømmen etter ca 45 min. Men lyset skal vel slukke når du tar igjen døreren,eller lyser det hele tiden.? Du skal jo kunne vipe bryteren så den går av når døren stenger eller helt av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg