Gå til innhold

CRX'n ferdig for sommern

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Type R merket er drit pent, ha det på, NICE!!!!!! Mye finere når det er rødt, istedet for det blanket, iallefall når bilen er svart.

Og ikke sammenlign det med m merke på bmw, de fleste vet ikke at det røde honda merke er type-r merke, men m merket er de fleste klar over hva er.

Elsker bilen din ;) hehe gleder meg til jeg får min:D

Rock hard ride free!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ozzy

Type R merket er drit pent, ha det på, NICE!!!!!! Mye finere når det er rødt, istedet for det blanket, iallefall når bilen er svart.

Og ikke sammenlign det med m merke på bmw, de fleste vet ikke at det røde honda merke er type-r merke, men m merket er de fleste klar over hva er.

Elsker bilen din ;) hehe gleder meg til jeg får min:D

 

Tåpelig sagt, de fleste med litt bilinteresse veit at merke kommer fra Hondas Type-R biler, og jo, det kan sammenliknes med M merket til BMW, ettersom det er biler som er fabrikk trimmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nå emblemet få være i fred... Det ser lekkert ut til den svarte bilen, og danner en lekker kontrast...

 

Dessuten...

 

Et rødt Honda emblem er jo nettopp det, et Honda emblem... Det står ikke Type-R på bilen hans (noe som det gjør på ALLE Type-R) hvor logoen er totalt annerledes og vi vet alle at BMW M logoen ser HELT annerledes ut enn originale BMW logoen?

 

Correct?

 

Så, det er simpelthen så enkelt som at han har valgt en annen farge for emblemet, og at det er røde som er kjennemerket på Type-R er en ting, men han sporter iallefall ikke logoen til dette...

 

Dessuten, hvis du hadde fulgt med litt i timene så hadde du kanskje fått med deg at i USA så var røde emblemer et option på mange av modellene til Honda før? Akkurat som man kunne få "hele logoer" og "utskjærte logoer"... ;)

 

Anyways,

 

back to topic...

 

Synes bilen har blitt rålekker jeg, WPolly, og dessuten passer den lille sorte til å bære små, superlette racing felger mer enn digre show-pregede felger!

 

Keep it up!

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt spray på baklyktene... å ville heller hatt svart netting (referere te bakfanger)... da har du en sort gjennomført fin bil ;)

 

men eg synes denna bilen va meget pene :)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår