axman Skrevet August 1, 2015 Rapporter Share Skrevet August 1, 2015 Har en 2003 a4 b6 1,9 tdi, Det startet med at bilen gikk i nødmodus veldig ofte, fikk da kode p1557 charge pressure Control positive deviation . Byttet da n75 ventil og alle de tynne vakumslangene. Dette hjalp ikke, kjøpte da ny turbo fra GIK. Etter at jeg satt på denne drar bilen veldig dårlig under 2000 omdreininger. Fungerer normalt bare jeg kommer over 2000 omdreininger. Noen som har vært borti dette ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 1, 2015 Rapporter Share Skrevet August 1, 2015 WG beveger seg fritt? Feil justert WG stag? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axman Skrevet August 1, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2015 Turboen kom komplett med ny wg, må dette justeres ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axman Skrevet August 1, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2015 Problem løst. jeg hadde greid og bytte om de to vakum slangene som går inn på n75 ventil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg