andrej1 Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Nå har jeg redigert en Nissan 350 Z. Synes den ble fet, men den blå fargen ser ikke ut. Gjorde arbeidet for kjapt. Spoileren ble sånn passe, men ellers syns jeg den vart kul:D -Senket -Nye felger -Dekaler -Kanalskjørt -"Spoiler på fangeren" -Lengre bakfanger -Spoiler -Fjernet lister -Blinklys -Større luftinntak -Lys på -Lyseffekter http://img35.photobucket.com/albums/v107/andrej1/Photoshop%20Biler/Nissan_350_Z.jpg Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vil ha skyline Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Bilen var bra den, men skjønner ikke at folk ikke kan komme med noe litt mer kreativt enn all den "mesh'en" eller nettingen.. Syns folk bruker det alt for mye.. Mvh Fredrik Siter [x] 2000 Topkart Yamaha 100 1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC [x] 1987 Fiat Croma Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 ble drit kul den !!:) hvor har du fått vinga i fra? Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet April 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 hehe det husker jeg ikke bare fant den. Søkte på google:) Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Ikke for å være slem. men, denne modden er jo rettogslett latterlig dårlig. Nettingen foran passer ikke i det hele tatt, fronten er generelt stygg og passer ikke inn i bildet i det hele tatt, decalene er helt "flate" ser godt at dem er modda inn, vingen ser ut som noe som fulgte med i cornflakes og lens flare i lyktene gjør ikke at det ser ut som om dem er "på" Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 jeg syntes den var bra jeg.:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 søkte på google da er det ut å leite igjen...:rolleyes: Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet April 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 takk for den. Ble ikke fornøyd med blå fargen, synes den ødela en del og spoileren synes jeg heller ikke ble så bra. Men takk til alle som synes den var bra :D Og du kan bare ti stillnotin Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannis Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 vises nok godt at den der er modda ja.. kanskje litt meningen at det skulle vises.. men vises litt for godt synes jeg.. Siter '88 Bmw e34 520i '86 Toyota Corolla 1.3 '84 Toyota Celica Supra 2.8i (x) '86 Opel Ascona C 1.8i (x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg