JMLIE Skrevet Juli 18, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2015 Når Eg var ute kjørte i dag så kom multifunksjons varsellampe opp og den vil ikke gå framover stoppet bilen så var lyset vekke og nå nupper den når Eg kjøre hva kan vera gale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 18, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2015 Multifunksjons varsellampe var ny... Hvilken? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMLIE Skrevet Juli 18, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2015 nupping å hoppeing i bil når den blir belastning i oppover bakker og på flat veg nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMLIE Skrevet Juli 18, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2015 Her bilde eg fikk opp i bilen i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMLIE Skrevet Juli 19, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2015 Kan det væra kamakselfølern som har defekt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 19, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2015 Du må få tatt en diagnose, er mye som kan forårsake dette. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMLIE Skrevet Juli 21, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2015 Må vi luftediselsystemt når Eg bytter dyse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 21, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2015 I praksis nei, men du må programmere inn ny dyse. Du må også bytte dyserør. La gjerne skruen på røret stå åpen mens du kinner litt på starteren før du tighter den til. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMLIE Skrevet Juli 21, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2015 Er det noen som vet vor mye det koster å bytte ei dyse verksted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 22, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2015 Med jobb mellom 6-7'000,- Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMLIE Skrevet Juli 22, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2015 Takk for alle svara eg fikk nå får verksted ta resten av jobben så får eg håpa at det blir lenge til neste dysa ryker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg