fuchs88 Skrevet Juli 15, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2015 hei hei, tenkte jeg skulle legge inn å lage litt prosjekt tråd da :P kjøpte en golf mk5 2.0 Tdi 4motion 2007. diverse ting som jeg har gjort med bilen : sotet ruter byttet eksos anlegg fjernet cat montert led lys inni hele bilen led lys på skilt lys bak byttet til kraftigere rygge lys. montert senke sett byttet cd spiller monert cruise controll på ratt montert brytere ved sigaret tenner (OEM) etter montert spredere på front fanger, montert ny fornt leppe på front fanger fjernet bak leppe på bakkre fanger, montert en med mer clean look. byttet bak lykter til mørke lykter. montert xenon i fjærnlys montert øyelokk på front lykter,(skal fjerne dem) satt inn sub anlegg i bilen,med forrsterker,og batteri Anlegget selges ! de er en Stroker 12" 2000w (rms 1000w) , forsterker er Kicker modl nr 10EX2000.1 batteriet husker jeg ikke, men de er beregnet for anlegget.og kassa følger med, de er en open kasse. modiffisert gulv i bagasje luke. Det som skal gjøres , alså de regner jeg blir mye jobb :O : foliering av hele bil, usikker farge, noen som kan komme med tips? skal ha svarte detaljer på bilen, gul / rs blå / vil det funke ? tar imot svar :P større turbo clutch plate grenrør egr delete nye dyser ny map bar sensor intercooler gir kasse led , ny diff til gearboxs 4th gir support og bremser og calipper, noen som vet om noen som passer rett på bilen/ å hvor man kan finne dem hen ?? så jeg lurer på litt til , trenger man noen spesielle verktøy for å dele opp girkasssa ? siden jeg skal sette på litt forrsterkninger der :P så da blir det vell litt bestilling av deler fremover ja :O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuchs88 Skrevet Juli 15, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2015 viss noen veit hvordan man får inn bilder her så skal jeg se om jeg kan mikse inn noen bilder av bilen da e kjøpte den VS som den står nå :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuchs88 Skrevet Juli 16, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2015 noen som har noen fremgangs måter anngående dele girkassa? å få tatt ut clutchen ? :P bilder/video ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuchs88 Skrevet Juli 16, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2015 FÅR VELL LEGGE UT BILDER AV BILEN DA JA :d Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuchs88 Skrevet Juli 16, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2015 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuchs88 Skrevet Juli 16, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2015 sån så den ut da jeg kjøpte den :P lurer på hvor mye orginal innmat på en BKD motor 140 hp tåler? noen som vet dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juli 16, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2015 Du kan chipe den med 36 hk ville nok ikke gjort så mye mer på den. Men ikke med power box du må chipe igjennom ecu og få det ordentlig gjort. Du bør bytte olje og luft filter etter å ha chipet den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuchs88 Skrevet Juli 17, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2015 joda har gjort det oxo men vill jo alltid ha litt mere da :O har hørt det ifra ett sted att det er noen som kjører med orginal bkd innmat med over 400+ på denne bkd motoren da, . får vell legge ut noen bilder sån den står nå da :O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg