mario94 Skrevet Juni 25, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2015 Hei, hadde bilen min på verksted for å bytte clutch. La merke til at det begynte å lekke motorolje etter at de hadde byttet. snakket med dem og de sa det ikke vare dere skyld, kan det stemme? Aldri lekket olje før. Og nå har giret begynt å kødde, skal jeg gire fra 2-3 så blir girspaken helt løs innimellom akkurat som om det er noe som detter av og jeg kan ikke sette den i gir, men tar jeg den ned i 4. så i 3. da føles den helt fin igjen. Kan det ha noe med clutchbytte å gjøre? Gjelder en volvo v50 Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 25, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2015 Hvor lekker det olje fra? Det med giroverføringa stammer fra jobben de har gjort, da de har hatt ut girkassa. Bare ta kontakt igjen, be de prøvekjøre og be de fikse det ;) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mario94 Skrevet Juni 25, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2015 Lekker litt lenger frem en midten av bilen, han sa det var noe pakning som begynte å lekke pågrunn av at clutchen begynte å ta ordentlig igjen. Men syntes det hørtes rart ut jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg