LilleGud Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Slenger ut noen jeg også da! :cool: Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Nytt bilde av bilen min: Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Originally posted by triggerhappy Nytt bilde av bilen min: Hahaha... Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rlsa Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Ser ikke hva det der er for noe jeg...:confused: Siter 06 BMW 320D M-Sport 99 BMW 323IA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 her er min.. :) Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 skimter jeg en 205 ? hehe har en strøken 86 mod stående på et lager jeg.. kjøpe delebil ? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rlsa Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Originally posted by dudeskyline Takk. Tape-R. Jeg hadde blitt veldig overrasket om du likte noe ved bilen. Da er bilen min godkjent nå som du ikke likte den. Jeg synes bilen min er nice, frekk, tøff etc.. Jeg synes også at du har en grei bil. SMAKEN ER SOM DEN SERBISKE BAKEN DIN . Noen liker en ting mens andre misliker det. Uansett for de som ikke likte synet av bilen min; JEG BRYR MEG OVERHODET IKKE HVA DERE SYNS OG IKKE SYNS: JEG ER EN STOLT OG GLAD RISKOKER/PLAST/SØPPELBIL/FAKE/JALLABIL EIER: Bare fyr løs, Folkens! Hehe.... Tøff bil du har, hadde det ikke vært for den "kakeboksen"lolog den svære vingenwtf? Hihihi..... Siter 06 BMW 320D M-Sport 99 BMW 323IA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Originally posted by Mandel har sett flere biler her i byen også med miniatyr str på skiltet og sort bakgrunn med gule bokstaver/tall, hvor får man tak i dette? og hvorfor er det kun enkelte biler som har de? http://tekst.norge.no/emne/samfunn.asp?id=1164 Anleggs skilt.... sitat: Kjøretøy som bare brukes utenfor offentlig vei, kan ha svarte kjennemerker med gule tegn. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Lite skimt av en av bilene våres...resten kommer til siste gatebil Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Originally posted by Mandel skimter jeg en 205 ? hehe har en strøken 86 mod stående på et lager jeg.. kjøpe delebil ? du skimta nok rett ;) skulle gjerne hatt en delebil ja men lillehammer blir litt vel langt unna...eller det spørs jo egentlig hva du skal ha for delebilen da ;) også spørs det jo om det er en gti og om det er 1.6 og 1.9 :) Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Originally posted by Mandel har sett flere biler her i byen også med miniatyr str på skiltet og sort bakgrunn med gule bokstaver/tall, hvor får man tak i dette? og hvorfor er det kun enkelte biler som har de? Sikker på at de ikke er hvite a? Skilter til løpsbiler er små, svarte med hvot skrift. Svart på gul er svaldbardskilter, men tror også det er til anleggsmaskiner og sånn her i Norge. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TETVTEC Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Heisann.. Får legge ut et bilde av bilen j oxo da...... i skrivende stund (fremdeles ventende på at den skal shippes!) så står den i Stanton utenfor LA... (hvor den har stått siden 18 feb):( Regner med at den shippes denne uka....! flere bilder ...... http://hondashowoff.com/profile.php?id=3833 Siter Bottles are for babies...real men get Blown!!! 1999 Honda Civic Si.... Leketøy 1999 Honda Civic 1.4 is.... Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 mmmmmmmmm fin honda :D var med i 2f2f også?? hvor mange gamp er det i denne? vtec+? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TETVTEC Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Heisann Det er ca 160 hester i den... :rolleyes: :D Men det kan j hende de får selskap at "et par til" under besøk på banetreff... (skal ikke mer enn et par tastetrykk til , skulle j tro!!) ;) Og ja.. bilen kjørte mot Paul Walker sin 3000 GT i mellomsekvensen/ overgangen mellom F&F og 2F2F...! Aint it cooool........ hehehe Siter Bottles are for babies...real men get Blown!!! 1999 Honda Civic Si.... Leketøy 1999 Honda Civic 1.4 is.... Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Wow. Tøft, TEVETEC! Kanskje ikke så mue krefter å skryte av, men du får ihvertfall en GJEMMOFØRT bil ;) Grattis! :D Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg