crustynutz Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 bilen min en bil eg vil ha: http://www.foto.no/cgi-bin/bildekritikk/vis_bilde.cgi?id=111429 Siter - Toyota Camry 2.0l XLi 1988 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Får også hive meg på denne tråden og legger ved et bilde av min fantastiske Golf I GTI. PS. Er til salgs på Momarken til helgen for åtte lapper - som alle andre bilcrossbiler Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Originally posted by Manuell Hva slags felger er det? fin bil btw;) Tror det er BBS RC. Ikke de billigste felgene på markedet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 kjerra mi Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Snart klar nå:rolleyes: Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Originally posted by Manuell Hva slags felger er det? fin bil btw;) Takk! :) Ja, som andre her sier er det BBS RC 17". Synd de ikke produseres lenger.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GLR Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Originally posted by Dr_S Takk! :) Ja, som andre her sier er det BBS RC 17". Synd de ikke produseres lenger.. FAen det er derfor jeg ikke finner dem på noen nettshop'er! Siter '03 Mitsubishi Galant Advance stv - '81 Vovlo 244 med Autolat - et ukjent antall Bobler - '73 VW Buss (T-2) - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GLR Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Originally posted by Dr_S Takk! :) Ja, som andre her sier er det BBS RC 17". Synd de ikke produseres lenger.. Helvete de er jo sinsykt mye finere enn RX enda disse også er jævlig fine! Produseres ikke lenger, Skjerpings BBS!!! Siter '03 Mitsubishi Galant Advance stv - '81 Vovlo 244 med Autolat - et ukjent antall Bobler - '73 VW Buss (T-2) - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Originally posted by DeeLuxe Her er et bilde av pengesluket mitt...folk som tror det er billig å ha boble tror FEIL!!! Tøff !! Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Originally posted by Tombra Snart klar nå:rolleyes: Flere bilder! Bilen din er jo sweeet! :D Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Flere: http://www.evo.no/index.php?module=photoshare&func=showimages&fid=48 Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Originally posted by KeLoN Flere bilder! Bilen din er jo sweeet! :D Topic: "Post et bilde av bilen din" :D ;) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Originally posted by Tombra Topic: "Post et bilde av bilen din" :D ;) Arg.. Trenger jo ikke å være så nøyaktig dah :P Ihvertfall et bedre bilde? Av hele bilen mener jeg.. Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 de selger RC noen steder i USA.. De har falt mye i pris. Regna meg fram til en 10-12k i 8.5x18" som jeg har.. (pris for bare felgene) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg