ELLINGSEN Skrevet April 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 men det er vel 4er og 2liter? hatt den lenge? Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
98GTwagon Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Stemmer det at det er en 4'er, men jeg trodde BMW'ene hadde omtrent samme antall hk og nm jeg, men da tok jeg visst feil. Har hatt bilen i ca 3 mnd nå. Morsom sak :) Siter :fingers: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet April 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 kjøpt fra en i sandvika :)? Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stugaard Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Når og hvor er ccn treffet du snakket om? Siter LØP OG KJØP!!: ;) http://www.finn.no/finn/car/object;pdc=1117736886191?finnkode=5568071&sid=3aZoJGlp7886185&pos=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet April 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 det er n på søndagen.. i holmenkollen ..oppe ved frogerseteren Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mai 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 update med nye pics.. klikk her Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juni 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Fått fjerna lyktespoilerne og senka den mer bak. Blir vel litt valsing slik at jeg kan få den enda lavere:) (merket i ruta skal av) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juni 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Fikk satt på nye eksosen igår. Ble veldig fornøyd, ikke helt riktig lyd det gir på filmklippet her siden det er inne på et verksted. Merket er Eisenmann og er i edelstål. Går helt fram til kat'ene. Må vil få fjerna disse:) Litt møkkete, men nye bilder kommer straks Filmklipp Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maccx Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 OMG NAIS Siter 1991 Audi S2 - [sOLGT] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juni 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet September 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 liten update siden sist.. Ting som er bestilit.. FK angel eyes frontlamper m. blink Sideblink Baklamper i klarglass M3 GT leppe BMW M3 pedalsett 97 front Ellers nye bakdekk etc.. Mye har kommet..men bare ikke fått montert..ting tar tid:) Kan vel legge ut noen nye bilder.. Par fra Vålerbanen på lørdagen:) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Bjørn, tror du må slutte å poste bilder... Lysten til å skaffe seg cab blir bare enda større. Ikke bra :P Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet September 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 noen som kjenner en eller annen på svendsen eksos-service? Kunne tenkt meg å fjerna kat'n og sutti på rør.. Når jeg ringer de sier at bare "vil ikke gjøre det, da du vil få rar lyd i bilen".. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg