joarek Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Hei, er på utkikt etter en 86-90 mod gti motor med drivværk og bremser + lendingsnett og hjerne. Planen er å bygge om min 1.6 til en 8v eller helst 16v. Så skal motoren ha ikke gått over 200.000 og være i god stand. Så om noen har noe slikt så svar gjerne her! Har girkasse men om det er en god pris så....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Har netopp lagt ut denne på kjøp/salg: Har en 1988/89 modell Golf GTI som jeg vurderer å selge. Bilen har en bulk på høyre side - som lett kan fikses, men ellers er karrosseriet helt ok. Kjøpte bilen nylig her på forumet og har plukket av endel deler som 90- fangere, interiøret, bakre sidevinduer, GTI-grillen og takluke som jeg har satt over på en vanlig 87 modell. Delene fra 87 modellen kan følge med om ønskelig. Selges ferdig prutet for 5000. Har ingen bilder her og nå, men kan legge ut noen så snart jeg får tid. Kjøper du denne får du motor, gir, understell mm. og kan lett selge resten! Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg