Stampede Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Ønsker å kjøpe 8x16 felger, gjerne med 195/40x16 til Polo 6NF Siter People who think they know everything greatly annoy those of us who do!!! When one is working on a car in one's own driveway, one must have a beer. (I think it's in the "Mechanics Code of Ethics and Conduct" manual"...) . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stampede Skrevet April 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Ingen?? :rolleyes: Siter People who think they know everything greatly annoy those of us who do!!! When one is working on a car in one's own driveway, one must have a beer. (I think it's in the "Mechanics Code of Ethics and Conduct" manual"...) . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Originally posted by Stampede Ingen?? :rolleyes: 8x16 er ikke akkurat dusinvare så å finne det brukt er nok som å tro på julenissen.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birdyboy Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Har noen Kosei Racing Seneka 7 x 16. som jeg skal selge. 4x100/114,3 De går for 6000 m dekk, 205/55/16 Siter Min bil: http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=1162 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elsker_min_polo Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Hei, har 205-40*16 dekk til polo som jeg skal selge, det er med vw logo på felgene, bra med gummi.... tenkte sånn rundt 3000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stampede Skrevet April 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Originally posted by elsker_min_polo Hei, har 205-40*16 dekk til polo som jeg skal selge, det er med vw logo på felgene, bra med gummi.... tenkte sånn rundt 3000 Felgdimensjon, ET og bilde, evt. type felg så finner jeg bilde selv :) Er felgene pene eller er de hakkete i kanten? Siter People who think they know everything greatly annoy those of us who do!!! When one is working on a car in one's own driveway, one must have a beer. (I think it's in the "Mechanics Code of Ethics and Conduct" manual"...) . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg