kao Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Hei alle jeg lurer på om de skjekker om bilen er rammeskeiv på EU-Kontroll noen som vet ? døra mi tar såvitt borti framskjermen min er den rammeskjev da ? eller kan man stille skjermen lenger fram ? har stilt dør så langt bak som mulig å det ble kanskje litt bedre ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 En bil blir vel ikke rammeskjev om du ikke har hatt en skikkelig smell. Sjekk åpningen mellom skjerm og dør og sammenlign på motsatt side. Sikkert bare en justeringsak. Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kao Skrevet April 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 jeg kjøpte biln for 1 måned siden , å døren på ene siden tar i skjermen er ikke sikker på om den har vert i noe kræsj jåss . ... men skjekker de om den ramme skjeiv på eu-kontroll , viss de ikke skjekker d dær så driter je i d... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Tror ikke de sjekker det, men ville prøvd å justere den likevel. Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Skjermen kan justeres. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 kjør ut på et jorde eller gjennom en vandamm og se på hjulspora når du kjører rett frem, da skal det være 2 hjulspor vist det er mer så har du en "SKEV" bil. Men husk å kjøre RETT frem Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desses Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 HaHa! Den var bra! Da skal bilene være rimelig skjev om du skal kunne se noe der! De skjekker ikke om bilen er ramme-skjev, men om døra tar borti framskjermen eller du kan tydelig se at bilen er skjeiv, så får du den ikke godkjennt. Men de skjekker ikke, dvs måler ikke om bilene er skjev. Har vært med på noen eu-kontroller, ingen har noen gang skjekka ramme-skjevhet men jeg har vært der. Bare juster den framskjermen, så slipper du glatt igjennom, forutsatt at du ikke har andre problemer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg