Audi Norway Skrevet April 6, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2015 På den svarte bosch boksen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet April 6, 2015 Rapporter Share Skrevet April 6, 2015 Skal sjekke dette i morgen jeg og se hva jeg finner har noe sånne liggende så får se om jeg har av samme nummer som du har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodoreb Skrevet April 10, 2015 Rapporter Share Skrevet April 10, 2015 Har du ettermontert uorginal radio? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi Norway Skrevet April 10, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2015 Ikke jeg, men tidligere eier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodoreb Skrevet April 10, 2015 Rapporter Share Skrevet April 10, 2015 Da kan du prøve å demontere radio og se om dere får kontakt med ABS. Det hender at uorginal radio kortslutter k-ledningen som er kommunikasjonslesingen for diagnose. Da vil du ikke få kontakt via diagnose. Dette er et problem jeg har hatt mange ganger :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi Norway Skrevet April 10, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2015 Hvis den K-ledningen blir kortsluttet, vil man da kun ikke få kontakt med ABS eller vil man ikke få til noe med diagnosen ? Ikke jeg som kjørte diagnose, men tidligere eier og de fikk ut annen info fra diagnosen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodoreb Skrevet April 10, 2015 Rapporter Share Skrevet April 10, 2015 Skal vel miste all diagnose da, så da er det ikke dette som er problemet. Var et tips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi Norway Skrevet April 10, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2015 Ja, var et godt tips :) Veldig glad for at du delte dette da vet jeg det OM det blir et problem i fremtiden en gang :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg