Buska Skrevet April 4, 2015 Rapporter Share Skrevet April 4, 2015 Driver jo med den ny innkjøpte audin min og nå blaffrer lysa innimellom, kun på nærlys. Det er fortsatt en Audi a4 b7 diesel 2006. Hadde bilen inne for å fikse en del feil, bla exenon. Men det ble ikke bytta da de sier lyset var fin farge og ingen blinking. Å det har de helt rett i, da bilen ble testet når den sto rolig, for det er kunn under kjøring. Det er kun innimellom. Var utemå testa i sta, da hadde jeg på den folow me home knappen, sånn at lysa lyser når du forlater bilen. Når den var aktivert blinka det ikke en gang.. er det tillfeldig tro? fant noe på nettet når jeg googla, og der sto akkurat dette, men det var da uorginal langlys exenon det gjaldt...blir ikke klok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet April 9, 2015 Rapporter Share Skrevet April 9, 2015 Hei, det heter xenon. Dersom det er originale pærer, så kan det hende at de er på vei til å gå.Gjelder det begge samtidig, eller er det kun ene siden innimellom? Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buska Skrevet April 10, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2015 Nå har dem skuttet blinke, er usikker på om det er begge... syns dem blinker når det er kaldt ute, men usikker på det da... å nåer det jo varmt og fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet April 10, 2015 Rapporter Share Skrevet April 10, 2015 Hvis det er originalpærene, så kan det være et tegn på at de begynner å bli gamle. Er de rosa/lilla? Da kan det være lurt å bytte til nye pærer, det kan du kjøpe f.eks her: http://www.dioder.no/products/d1s-xenon-paerer-2-stk Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buska Skrevet April 10, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2015 Det er det som er så rart, farvene er kjempe bra.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet April 12, 2015 Rapporter Share Skrevet April 12, 2015 Bytt pærer. Mener støtfanger må av, hvertfall gjorde møller det da jeg byttet på min b7 på garanti. (Var i 2009) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet April 12, 2015 Rapporter Share Skrevet April 12, 2015 Jeg hadde akkurat samme feil Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buska Skrevet April 12, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2015 Joda. men de tror jo jeg tuller når jeg sier det blinker, da det aldri blinker når jeg er der,,,, he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg