Kissa Skrevet Mars 30, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2015 hei, Jeg har tenkt å kjøpe nye sommerfelger til bilen min, jeg har en Mercedes-Benz clk, bilen er sølv. jeg har tenkt litt på svarte felger, men vet ikke hvilket merke jeg skal ha siden det er så mange merker å velge mellom. Noen som har noen tips til noen kule felger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 30, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2015 Noen liker mora, andre liker dattera.. Her må du selv finne noen du syns er fine, andre kan ikke velge felger for deg. Men det du kan gjøre er å søke på google etter f.eks: Mercedes clk wheels, kanskje du finner noen du syns passer til bilen ;-) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kissa Skrevet Mars 30, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2015 takk for tipse :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg